Pro League, clubs en Eleven Sports lanceren communicatiecampagne rond Coronalert app

De Pro League, haar clubs en mediapartner Eleven Sports lanceren een brede communicatiecampagne rond de Coronalert app. Via verschillende mediakanalen (social media, ledboarding, uitzendingen op Eleven Pro League) zullen fans opgeroepen worden om de Coronalert app te downloaden.

De Pro League, haar clubs en mediapartner Eleven Sports slaan de handen in elkaar voor een brede communicatiecampagne rond de Coronalert app.

Via visuals op de social media kanalen van clubs, Pro League en Eleven Sports, op de ledboarding tijdens de wedstrijden en tijdens de live uitzendingen op Eleven Pro League zullen fans aangezet worden om de app te downloaden en zo de contact tracing te faciliteren.

“Het wedstrijdbezoek voor matchen uit de Pro League gebeurt op de meest veilige manier, door de strikte bepalingen uit onze protocollen. Zo kunnen we in deze niet-evidente tijden fans voetbal blijven bieden, maar op een veilige en gecontroleerde wijze. Maar we willen nog meer doen. In onze gesprekken met virologen en de overheid kwam het cruciale belang van tracing in de aanpak van de epidemie naar voor. Het leek ons evident om onze kanalen hiervoor dan ook in te zetten. Met een brede communicatiecampagne naar al onze fans en de bezoekers van onze wedstrijden in het bijzonder, willen we het gebruik van de app aanmoedigen en de inspanningen van de overheid inzake contact tracing ondersteunen”, aldus Pierre François, CEO van de Pro League.

  • Konami
  • Bwin
  • Eleven Sports
  • Panini
  • OSM
  • Toro