Don’t Drink & Drive: Jupiler 0.0%

Sinds meer dan 25 jaar vormen Jupiler en de Pro League een ijzersterke tandem. In de hedendaagse sport- en marketingwereld die gekarakteriseerd wordt door volatiliteit is een duurzaam partnership als het onze een unicum.

Samen realiseerden AB Inbev en de Pro League al verschillende campagnes om van voetbal een verantwoord feest te maken. In 2015 zetten we samen met de clubs al in op preventie, met de “Don’t Drink & Drive” campagne.

In 2016, 2017 en 2018 zette de Pro League sterk in op sensibilisering en verkeersveiligheid met de nationale campagne van de Grote Verkeerscup in samenwerking met de Vlaamse Stichting Verkeerskunde en l’Agence wallonne pour la Sécurité routière. Als leidende sportorganisatie, met de populairste sporters in het land, zetten we bewust onze rolmodellen in om ons doelpubliek te informeren en te sensibiliseren.

Bij de lancering van Jupiler 0.0, bundelden AB Inbev en de Pro League de grote middelen voor een duurzame campagne, die tot vandaag het partnerschap definieert.

Jupiler 0.0, 0% alcohol, 100 % supporter

Onder deze slogan hebben AB Inbev, de Pro League en de clubs ingezet op bewustwording bij de fans en de aanwezigheid van Jupiler 0.0 in de stadions.

Voetbal is steeds een feest, maar niet ten koste van plezier en zeker niet van veiligheid.

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.

Social cookies toelaten
  • EA Sports
  • Konami
  • Bwin
  • Eleven Sports
  • Jupiler
  • Panini
  • OSM
  • Toro