Pro League samen met MirrorMirror en Sonhouse in de prijzen op Creative Belgium Awards!

Vandaag werden de Creative Belgium Awards uitgereikt. De rebranding van de Pro League, een cocreatie van MirrorMirror en de Pro League, werd gelauwerd met een derde plaats. Ook de hedendaagse hymne die door onze stadions weergalmt, pakt brons op de Awards.

De rebranding van de Pro League, die in juli 2020 door MirrorMirror werd doorgevoerd en voor een nieuwe, sterke brand identity zorgde over alle mediaplatformen van de Pro League, wordt door de jury van de Creative Belgium Awards beloond met een top 3 plaats. Er werd teruggegaan naar de essentie van voetbal: 1 bal, 2 teams en passie.

Naast MirrorMirror, viel ook Sonhouse in de prijzen. De vernieuwende sound identity gaf mee body aan de rebranding van de Pro League. Samen met Eleven Sports, Sonhouse en Soulwax werden de traditionele paden van de orkestrale sporthymnes verlaten en werd gekozen voor een sound, “where nightclubs meet footballclubs”.

“Brons is dan wel geen goud, de waardering door een professionele jury doet ons blinken van trots.”, aldus Stijn Van Bever (Head of Communication) en Leander Monbaliu (Chief Business Officer). “Voor ons is dit een mooie erkenning van het werk van de voorbije jaren dat het laatste seizoen in een stroomversnelling kwam met de rebranding en het partnership met Eleven. Het is voor de Pro League een eer om samen met Sonhouse en MirrorMirror het podium te mogen delen!

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.

Social cookies toelaten
  • EA Sports
  • Konami
  • Bwin
  • Eleven Sports
  • Jupiler
  • Panini
  • OSM
  • Toro
  • Score! Hero 2